środa, 6 lutego 2013

Moje koty lubią mnie i to mnie zgubi

Koty nie są tak miłe, jak dzieci. Właściwie bywają nawet dość wredne, ale przy tym dość zabawne. Moje dwa domowe koty - Trelek i Mela, to typowe kociska. Leniwe i bardzo żarłoczne. Czasami jednak z nudów zapozują całkiem przez przypadek do zdjęcia.
I oto co wtedy z tego wychodzi...

 
Harce. Dobre o każdej porze dnia i nocy. Szczególnie nocy. 

 
Trelek (czy tam Filemon). 

 
Trelek udaje grzecznego. 
 
Pięknooka Mela. 
Mela wypatrująca wiosny.
Mela w pełnej krasie. 
Trelek zdziwiony bardzo. 
Trelek pochłonięty zabawą. Z samym sobą. 
Mela daje buzi Zuzi. 


Dziękuję Wam koty za cierpliwość podczas każdej sesji! 

7 komentarzy:

  1. Gracias por la visita y el comentario. También tengo dos gatitas, son animales que me gustan mucho.
    Saludos.
    Elena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naglowek blogu ( historia aparatem pisana ) jest cudowny ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. The last pic of the girl and cat...i love it!! :)) welcome to my blog:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kociaki są śliczne. Doskonałe modele!
    I przecudne zdjęcia.
    Mam suczkę Bellusię, która uwielbiamy. Niestety, w żaden sposób nie pragnie zostać modelką.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kicia jak tylko widzi aparat to wpada w szał, nijak nie idzie zrobić jej zdjęcia :)
    Fajny blog, dzięki za odwiedziny. Ja dodaje Twój do obserwowanych i będę chętnie wracać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kocia seria :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kociak słodki, a 3 zdjęcie od dołu mnie ujęło

    OdpowiedzUsuń